Håll tummarna fifan!

Tjenare alla!

Här är det körkortsplugg i högsta hugg. Ska dra mig ner till trafikskolan sen när det öppnar så man kan sitta vid datorerna.
Sedan ska jag köra med en ny lärare idag. Det var ingen annan som hade tid nu och jag kände att jag kände ville köra en gång till innan imon.... Om någon missat vad som händer imon så kan jag berätta att det är den största dagen i mitt liiiiiiiiiivvv... AAHH!! Det är teoriprov + uppkörning! Okej kanske inte största men en av dem kanske? Hah! :D
Nej nu börjar nervositeten komma smygande, drömde till och med mardrömmar om det inatt. Hm.. Vad fan var det nu igen?

Drömmen
Det var teoriprovet och så skulle man mötas i Garvaren eller någonstans och så fick man sitta i ett rum och... ?? Rita ett hus What the fuck? Men det var så i alla fall... Det var typ ett projekt man skulle göra färdigt eller nåt. Och sen ropade en dam in oss alla in i en datorsal tror jag där vi fick göra ett delprov. Jag fick jättedåligt på det och sen fick man göra ett till delprov och precis innan jag blev färdig så vaknade jag så jag fick inte veta resultatet :O Men jag tror att det sista delprovet gick bra hahaha :D

Nej.. haha Vad konstigt men som sagt jag börjar bli väldigt nervös trots att jag hela tiden försöker lugna ner mig och försöker se det som en kul grej.. Yeah right.. Jag kommer va ett nervvrak imon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0