Har nu bytt!

Har bytt till http://gozzis.blogspot.com/


SKOR!!

Fiiin kategori va???

hihih... Jättebra juh! Här kan man slänga in alla sådana där onödiga men roliga att göra kläder-inlägg. Yes!  hih


Bara 100 kr!Kan det bli snyggare?


Jag får inte nog... jag blir galen... ahh.. tänk om man hade pengar.. *suck*


Hej svejs!

Idag är jag hemma igen. Har varit i Halmstad nu under fredagen och lördagen. I fredags, direkt när vi kom dit hoppade jag, Julia och Sofia in i vattnet. SHIIEETTT vad varmt det var! Sedan nästa dag när vi provade höll vi på att frysa häckarna av oss.. hahah lustigt..
jaa.. fredagskvällen tillbringade vi på Club Moon och B&B. Det var kul :D

 
På bussen hemåt.

På lördagen var det bad och sol :D Häärligt... riktigt fiiint brun e man nu ju :P
 Lilla Sofia

Vad ska man göra idag? Hah.. städa och sådant blir det väl.. Inget speciellt precis..
Pussar!


Morgon

Just nu sitter jag och käkar frukost. Kaffe o macka.
Ska snart iväg och jobba.. Idag är jag faktiskt inte så sugen på det men va fan... Pengar är ju kul :P

LÄNGTAR ENORMT EFTER EN HÄRLIG RESA!
Jag är så desperat efter resa att jag snart sticker iväg ensam ahha.. :D Nej.. det gör jag inte. Men åååhh..!
Kom igen alla!!! Ni vill följa med.. Julia you're with me right? Sofia You too!!

Nu ska jag sluta babbla och lägga in e photoshoppad bild. Varsågod! Den e rätt ful. Men har man inget att göra......


hihi... bara gjort lite snabba saker... inget större förvandleri

Proffset själv



Intervjuade Christina igår. Mycket, mycket fin var hon hihi i sina fiiiiina sjukhuskläder :D





RSS 2.0