Roligt och stohej

Åhå jaja nu är det bara 12 dagar kvar till Alanya och endast 7 skoldagar kvar och sedan på den åttonde dagen nalkas studenten! TJOHEJ!
Denna veckan är det temavecka och temat för imorgon är Hippie. Har en rätt dålig utklädnad men den få duga. Jag kommer i alla fall se kul ut :P
Efter skolan ska jag sedan till frissan och efter det blir det SKATTJAKT! Vi ska vara ninjor och jag har redan fixat detta :D Trodde det skulle bli tråkigt tema med ninjor men det kan faktiskt va kul om man lägger manken till :P

Fiiiint

En av världens vackraste kvinnor måste nästan vara Shakira. 
Jag har lyssnat på hennes låtar och sedan tittade på lite på Youtube och Google och det här var vad jag kom fram till helt enkelt :P

Roligt spel

Vad kan detta vara då? Jo det är min karaktär i WildOnes på facebook!
Det är ett jätteroligt spel, typ som Worms men med andra djur..
Kul att "lana" med sina kompisar är det också då man har tråkigt... Det är nog det bästa.. Så tjejor eller ja vilka som helst UTMANA mig! :D

Charles han bara pratar..

Hej nu spelar jag Maple... Tycker dock det är väldigt tråkigt att ingen vill vara med mig förutom Charles. Charles är min bästa vän.. Han följer mig vart jag än går... Dock kan han va lite långsam ibland. Han brukar inte heller riktigt gilla att dra ut på uppdrag i skogar och andra platser utan trivs bäst i städerna.
Charles och jag har nu kommit fram till ett ställe där det härjar en hel del massa aliens. Han är lite orolig för mig och försöker säga åt mig att vara försiktig nu... Jag har ju faktiskt nästan dött ett par gånger (åh att han aldrig slutar påminna om sån skit!) Jag bara skrattar han upp i ansiktet i alla fall.. Vem bryr sig? Jag är väl ändå bättre än dom... De jääääävlarna.. De ska få!
Jag lämnar Charles kvar.. Han vågar sig inte ut.. tss.. sån mes! Jag ska allt visa han!
Först när jag träffade på de här aliens blev jag lite snopen.. Lilla små saker som skjuter? Nä vet ni vad! Inte skrämmer det här mig inte!
KABOOOMMMM!!!! SMASH! PANG! Där fick du din JÄÄÄÄÄÄÄVEL!! Nu kan jag skryta huuuur mycket jag vill!
Jag vet.. jag är en tönt.





RSS 2.0