Wei mat i bloggen!!



Dagens mat bestod utav en gryta med bulgur, couscous och bönor till.
Grytan (som jag som vanligt inte kan ge en exakt kopia på då jag kommer på allt efterhand och därför inte kan ge er ett recept) innehöll Fläskkött, ärtor, succhini, kryddor av alla dess slag, vin och grädde.
Till detta blev det en röra på turkisk yoghurt.


Faktiskt så satt jag och funderade på hur roligt eller inte så roligt det egentligen kan vara med en bild på en maträtt. Inte ens ett freakin' recept får man men nu är det så här att det här är min blogg och jag lägger upp vad jag vill i den. OKEJ? :P Och sedan kan det kanske vara inspirerande..  Jag menar om man sitter och funderar på vad man ska äta och vips så hittar man en bild på en maträtt kanske man då kommer på EXAKT vad man vill laga till. ALLTSÅ har jag räddat någons dag med denna bilden. Tänk stackars människa som måste suttit och funderat så länge över detta...


Det var gott i alla fall och så fick jag mig en bild i min blogg! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0