Nämen oj.. Jag har en blogg :P

Of fy vad disusting det var här då.. Damm ligger tjockt över bokstäverna och spindelnät som hänger ner från loggan. Här ska det städas genom att skrivas lite.
Det har hänt mycket sen senast. Jag har:
  • Tagit studenten
  • Åkt till Alanya en vecka
  • Åkt till Halmstad och campat under midsommar
  • Åkt till Side en vecka
Och idag ska jag iväg till Halmstad för att gå runt där ett tag och KANSKE även bada lite om det är fint där borta. Här är det nämligen lite mulet just nu.
Först ska jag dock dricka upp min kaffe och göra mig lite iordning. Frukosten idag blev förresten ostomelett med lite gurka och tzatziki till. Inte ofta jag orkar göra annat än mackor till frukost så det måste ju naturligtvis dokumenteras.

Kommentarer
Postat av: Julia

JAAA!!

Du lever, äntligen uppdaterar du :D

Har väntat länge på det här ögonblicket ;P

2010-07-09 - 18:30:40
URL: http://drawyourfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0