TAGGAD!

Hallå där!

Oj vad konstigt det kändes när man kom in här på blogg.se nu när de ändrat designen. Men ja.. Får väl se om det här är bättre än innan eller inte..

I alla fall så var jag och Sofia på Bodycombat idag. Det var nog det bästa Bodycombat-passet någonsin eller i alla fall så var det länge sedan det var så ENORMT bra! Riktigt jävla taggad blev man. Haha Jag är fortfarande taggad! Man kände verkligen hur rörelserna blev så rätt... eller ja.. allt förutom nån jinga sak i mitten annars var ALLT perfekt! Nej för sjutton så nöjd jag är nu!

Vad har jag gjort mer idag? Jo de har varit projektarbetsdag och jag har därför gjort glass med glassmaskinen som jag lånat av min lärare Christer. Vet inte ännu om den är så bra fast jag tror jag tänkte lite fel.. Tror man skulle kört med den en stund och därefter direkt in i frysen och SEN äta. HAHA Jag bjöd Sofia och Julia, stackarna på en jädrans misslyckad glassås.. Det kändes ju inte jättebra precis. :P
Men övning ger färdighet!

Om ni undrar varför jag inte bloggat på ett tag så kan jag berätta för er att min kamera är sönder och på lagning och därför är det ju inte så kul och lägga upp inlägg med bara text. Men ja.. Jag vet inte vad ni tycker. Vad tycker ni egentligen?

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, det var faktiskt väldigt skönt att va på gymmet igår, kanske pga allt gott vi åt innan på roddys ^^



Din glassås, haha lite roligt ord, var väldigt god, men den ska kanske vara lite... glassigare ;)

Visst är det kul med bilder till sina inlägg, men ibland räcker det med bara text ^^

2010-01-29 - 05:39:16
URL: http://juliathemupp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0