Skola idag, sen helg :D

Godmorgon alla vakna!

Idag vaknade jag "tidigt". Jag har ingen lektion första timmen så därför har jag sovmorgon. Visst jag sov en stund extra än vad jag brukar göra men nu är jag uppe och dricker kaffe och käkar smörgås. Det är mycket härligare att börja en morgon med att vara lugn och inte stressad.. Det är vad jag tycker i alla fall.. Fast ja.. Det har jag nog tjatat med så länge nu att ni förmodligen börjar tröttna på det. 

Fredagens Lektioner
Idag är det skola som sagt med en dag full av lektioner, Jag har Estetiskt verksamhet som jag fick prova första gången igår, Rörlig bild där det blir klippning av Luciatåget, därefter Engelska och till sist religion. Så ja.. Jag kan nog säg att fredagarna inte är alltför dåliga ändå.. Fast den där engelskan stör mig liiiite mer än vad jag hade velat att den skulle göra :P


När jag varit i skolan får man se vad man gör direkt efterråt.. Kanske en fika eller något, det vet man aldrig men i alla fall.. Sedan efterråt har jag planerat att sitta och plugga. Har inte pluggat en enda gång under hela lovet och nu när skolan börjar så känner man sig lite mer motiverad att ta tag i det.

Fest?
Jaha och sen är det ju helg :D Tjohej! Vad händer då för lilla mig?
Det blir då ingen fest för mig. Jag känner mer för att ta det lugnt, vara med min Deniz och kanske hitta på något litet med någon.. En gnutta träning hade förresten inte suttit dumt, har inte tränat på länge nu.
Annars om det nu är så att det absolut är helt tomt i schemat under hela helgen ja vad gör man då? Jo man pluggar förstås!



Här bjuder jag på en smaskig, delikat bild där ni kan få njuta av utsikten av en alldeles utsökt gloendes Anna som naturligtvis har sett någonting på marken och en färsk saftig Christina där gapet är fullkomligt tomt och redo att bli fyllt. Med det chockade uttrycket på Christina får man sig en en helt fördunderlig upplevelse.
Dagens specialité bjuder även på ett otroligt gott örhänge som klamrar sig fast på Christinas öra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0