Monday!

Jahapp!

Måndag då ja.. Vad händer idag??

Först ska jag sitta och slappa en stund och därefter ska jag dra mig bort till trafikskolan där jag ska boka halkbana. (!!!!!!) Har bytt trafiklärare och tydligen hade jag kommit så långt att det bara är ett par gånger kvar :O
Helt otroligt! Den förra läraren planerade inte upp någonting utan bara körde igenom allt.. :(

När jag gjort detta är det dags att dra sig hem för då börjar projektarbetet. Får väl se hur det går :P Ibland går det som man vill och flash är världens bästa program och andra gånger... ja då ja... Då har det blivit nåt snett med någon bokstav eller tecken NÅGONSTANS mitt i världens fillijox bland koder och självklart är "error-meddelandena" åt helvete och inte fattar nåt dom heller.

Och sedan kanske lite work-out efter dagens hårda arbete?


Tjohej! Nu ska jag slappa vidare och gå vidare med min gubbe i Maple :P Hahaha! Började spela lite grann igår igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0