Tvåa

Mamma och pappa kollar på ett skitprogram på tv just nu. Lika bra att blogga lite då.

Spelade nyss alfapet, jag kom tvåa. Det är ändå ganska bra då mamma är en riktig alfapet nörd. Pappa blev lite besviken, han ju sist och trodde han skulle få mycket poäng .. Mohaha!

Dagens funderingar: Vad för färg ska man ha i håret? ÅH! Jag blir galen. Om man kollar på vissa bilder så är blont jätte snyggt men sedan skulle jag även vilja ha mörkt.. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag vill ju ha snyggt hår och just nu har jag så trist färg då det röda har gått ur nästan helt och har ingen rolig lyster eller nånting.
Jag vet inte vad jag ska göra! Sedan hade det ju varit kul att klippa sig på nåt vis men va fan.. Jag vill ändå ha långt hår och hur roliga frisyrer kan man få då? Dessutom kostar det ju som SATAN!

Dagens tanke: Hade varit bra med bluetooth på datorn. Deniz har det. Lite avis på just det.. :( Hade vatt så perfekt.. 'suck* Sedan hade det varit bra med en inbyggd cam också.. Hm.. Man vill alltid ha mer än vad man har är det inte så? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0