Träning

Åh vad härligt att träna vet ni det?

Kanske det känns asjobbigt och man bara vill att skiten ska ta slut ibland men nejdå. Man att efterråt kommer man känna sig som en ny människa. Man blir lycklig av att träna och jag har verkligen hittat min grej, passen på TC. Jag menar sitta på en cykel i gymmet eller springa hur kul är det? Sedan dessutom tar man inte i det yttersta man bara kan. Man kanske lurar sig själv liiiitegrann och springer så att man verkligen mår dåligt.. men nej.. det funkar inte.. Kroppen klarar mer. När man dessutom har kul + att man är med alla andra och därför inte KAN ge upp då kämpar man verkligen. Nej usch nej. FY VAD KUL! hahahah

Idag blir det CoreBosu. Har endast gjort det en gång och då var det himla kul fast får väl se hur det är denna gången. Igår blev det AfroPowerDance med Sofia, egentligen skulle det varit BodyStep men sedan var hon som körde det passet sjuk så det blev Afro istället. Inte bryr jag mig.. hahaha Jag tycker faktiskt afro är roligare och speciellt nu när man börjat lära sig stegen lite smått fast ja.. Bodycombat är nog roligare.. Fast visst. Det beror ju på vilket humör man är på.

Sofia! Nu ska vi bli snygga till sommaren! HAha.. Vi ska lura alla de där jädrans kalorierna man får av allt gott och verkligen pusha ut dom ur kroppen! För jag menar bara för att man tränar ska man inte lägga av med sötsaker, det gör inte jag i alla fall. Jag äter det jag vill men tränar efterråt så att det inte gör nåt att man stoppade i sig en och annan godsak för mycket.. Så ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0