Festligheter :D

Idag är det Annas födelsedagsfest.. eller rättare sagt Miss Lee's födelsedagsfest.. hmm.. Jag undrar just hur detta kommer gå hahahaha.. :D Två Annor i samma rum och alla kommer typ ropa Anna hela tiden eftersom det är hon som fyller år. Stackars lilla jag kommer få de svårt att hänga med hahaha
Det ska i alla fall bli kul hoppas jag på.. Det verkar som om hon planerat ihop en hel drös med roliga saker :P


Jaha annars då ?
Ingenting förutom att jag nu ska fixa lite frukost.


*fyra månader kvar* uj uj uj.. Nej så ska jag inte hålla på..Då blir det bara jobbigare att vänta tills den stora dagen D.

Kommentarer
Postat av: Millah

jo den e ny =) var de fult?kram

2010-02-06 - 12:56:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0