Ett morgoninlägg

Här sitter jag och käkar frukost.
Ska öva på teorin snart.. Det börjar ju närma sig :O
Fan vad lycklig jag kommer va om jag klarar det! Fy tusan alltså! En stor tyngd lyfts ju bort från axlarna verkligen. Jag hoppas verkligen på att jag klarar det...!

Men men.. Nu ska jag inte tjata körkort mer. Det gör jag så mycket här hemma ändå :P

Jag kan ju istället prata om min älskade träning. hihi. Jag har gått runt och känt mig oerhört tråkig, nere och bara att allt känns jobbigt liksom och nu har jag ju kommit på varför. Jag har ju inte tränat på en vecka och lite mer. Helt gaalet. Jag pluggade ju hela förra veckan och då hade jag ju inte tid med träning och nu har jag övningskört och pluggat teori och sånt men nej. Jag måste bli bättre på det här. Jag känner mig verkligen nere. Det är riktigt härligt att träna.. Eller ja.. I alla fall efterråt. Man käer sig gladare på nåt sätt.. Så nej det får jag minsann bli bättre på.. Kan ju inte gå runt och känna mig nere.. ?

Men men.. Nu tror jag att jag ska käka upp min frukost så att man kan börja göra lite stuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0