Bodycombat Yeah!

Bodycombat för hela slanten idag! HÄRLIGT!
Först ska vi ju träna på vårt lilla pass på gympan och sen blir det ett riktigt pass på Tc dessutom. I lööövvv it!

När man tränat såhär två gånger i rad så känns det verkligen som om nu sjutton ska man komma igång igen.. Kan ju inte slöa fiiifaaann! Sedan räknar vi bort pizzan som så fint slank ner igårkväll men vet in vad? Bara man tränar.. eller rättare sagt.. Om JAG tränar så gör det inget att det hamnar lite fina godsaker i magen.. Man känner sig så härlig ändå eftersom man ändå tränat eller ska träna.

Jahapp.. Nu ligger Sofia i soffan och sussar sött medans jag dricker upp mitt kaffe. När Sofia är på besök vet man direkt att det är soffan som gäller. Det är så enkelt och bra. Och det roliga är att hon faktiskt gillar den :D Inte dåligt Soffan, High five!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe.. Chatta runt lite ända fram tills att sömntutan vaknar och sen blir det la frukost och därefter trrrräääeeening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0