Naglar

Gjorde Zebra-naglar! Wiiieee... Första gången jag fick för mig att det var kul att fixa med naglar så hade tyvärr inget att göra ränderna med. Fick bli en tandpetare.. Var lite krångligt men det gick :P
Efter Zebra-naglarna ville jag göra något nytt. Då fick det bli något mindre uppseendeväckande med ett brun/rosa-skimrande nagellack under och ett rosa/lila nagellack på tipparna (Heter det så?)
Faktiskt roligt att hålla på med lite sånt när man inte har något att göra. Aldrig brytt mig så mycket om naglarna förut men det är faktiskt kul. Ska dock ta och köpa lite olja och grejs så naglarna blir lite finare. Ingen idé att måla på massa om naglarna ändå är fula.
Hhhhhmmmm..... Ska man göra en ny kategori??? Typ.... Skönhet.. Smink och naglar eller nåt liknande.. mjaaa.. Kanske det kanske!

WIHO! Nu finns en ny kategori :D WIIIEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0