IKEA

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa.
Har varit i IKEA en sväng nu. Ringde mamma efter att jag gymmat tillsammans med Sofia och då var de på väg så då frågade jag om jag kunde följa med eftersom det hade vatt kul så det blev till att snabbt springa in i duschen och duscha av sig och sedan springa ut till bilen. I bilen satt jag sedan och blev förhörd av mamma lite grann på religionen och sedan pluggade själv lite.
I IKEA hittade jag en korg som var bra att ha i hallen i våran otroligt fula öh... skåp? och sedan hittade jag lite fynd och sånt. Det var ju braaaaaaa tycker jaaaa.
Ingenting är omöjligt!
Jahapp.. Nu ska jag ta och kika lite på min engelska uppsats och sen får jag se om det blir till att plugga lite mer religion eller vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Ja, precis! Brännan spelar ju också stor roll :)

2010-04-29 - 00:13:41
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0