Gult till påsken?

Jag är gul i håret. GUL!

Fy fan vad fult det blev. Vi provade oss till en till färgning och den blev ju för fan ännu värre än den förra. GUL!
Nej nu blir det fördmoligen brunt eller nåt liknande.. Jag orkar inte mer.. Jag bara gör det inte.. För fan asså.

Några timmar efter...
Nu är jag inte gul längre i alla fall... *suck* Nu har vi haft i en toning i det jävla håret och ja.. vad ska man säga... Nu ser det ut som när vi började. Det var de pengarna och arbetet. För fan.. nej nästa gång blir det banne mig att gå till frisören och ingen annan.
Urk.
Fest ikväll trots det urkassa håret... Nu kan man i alla fall gå ut ju utan att skämmas sönder. Som mamma sa när hon hade i toningen... Nu ser du juh i alla fall inte ut som en billig ryska längre... ja.. hu hu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0