Anna pratar :D

Jag har suttit och kollat äldre inlägg i bloggen en stund nu. Det är helt otroligt så roligt det var att skriva innan. Jag skrev ju faktiskt om roliga saker och om jag nu inte gjorde det så var det i alla fall en aning humor eller krydda på inläggen.
Om man tittar på hur bloggen ser ut nu och vad det är för inlägg som kommer upp nu för tiden så kan man ju inte precis skryta om man säger så. Riktigt tråkigt om jag får säga det själv.
Men eftersom det faktiskt är folk som läser så fortsätter jag och det kan faktiskt vara roligt ibland att lägga in ett inlägg eller två. Det är egentligen därför jag behåller den. I början ville jag ju ha bloggen mycket på grund av att man senare kan kika in i äldre inlägg och minnas tillbaka i tiden men nu tror jag att det har ändrats lite grann. Det kan faktiskt va kul att pilla o skriva lite bara för att.
Nej nu ska jag tillbaka till religionspluggandet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0