AlmanackA-arbete

Nu sitter jag i skolan och håller på med min otroligt fina almanacka. Jaha visst den är så fin så fin! Vet ni att våran lärare säger almanack istället för almanacka! Det är så fuuuuuuuult. MAN SÄGER ALMANACKA MED A! OKEJ?
Den ska i alla fall bara skrivas ut nu men tydligen är skrivaren här i skolan vääääldigt trög. Den har stått och "rippat" nu, alltså försökt överföra informationen (Almanackan) från dator till skrivare nu i säkert 10 minuter. 

Bredvid mig sitter Julia och jobbar på sina kort. Hon ska tydligen göra ett sorts frågespel av något slag.
jag tog ett trevligt litet kort på henne. Tyvärr kom våran lärare med på bilden så för att vara lite snäll mot han fick han bli en clown. Det passar honom jättebra!!! 
Idag har vi pratat om studenten på morgonen. Vi bestämde saker som utspringslåt, flak och fester m.m. Tänk att det snart är slut. Det känns verkligen inte så men samtidigt.. ja.. nej jag vet inte riktigt. Det ska bli skönt att den här delen av livet är slut. Tycker minsann det är dags att kliva in i nästa del :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0