En helt vanlig onsdag

Hello hello hello hellooooo!!

Idag blev det otroligt god mat. Tog den nyttiga "risröran" och adderade lite extra ris. Sedan gjorde jag en köttgryta och till sist en sallad. Jättegod vardagsmat. Mamma hade absolut sagt "nee... Sånt där ska man ha till helgen", men vet ni vad?
Det skiter jag! Jag vill ha fiiiiiiin och god mat till vardags. Det är ju faktiskt så att det är vardagen då man behöver muntras upp lite extra då man tillbringar all annan tid i skolan eller gör läxor eller helt enkelt bara längtar till helgen.

Men som sagt det här är inte endast en matblogg så jag tog faktiskt inte en bild på min kära mat idag. Det får ni vara utan. Jag tror nog att ni klarar er bra ändå. :P

Istället kan jag snacka om dagen.
I skolan var det InHouse-lektioner hela dagen och min grupp fortsatte därför på vår lilla webbtidning. Det var faktiskt lite roligare idag. Det börjar arta sig det här. Bra bra :D
Hemsidan är: http://newsmasters1.blogspot.com

Jaja. Tyvärr har jag faktiskt ingen bild på någonting idag men nu är det så att jag känner mig lite extra snäll just nu så därför kan ni få titta lite på en skål full med godis som jag fotande någon annan dagdå jag hade lite tråkigt.
Varsågoda mina söta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0