GOODMORNING! (Varning för mycket text)

Hej på er alla!

Nu är det morgon och snart dags att sticka iväg till skolan. Inte så jätteroligt men jag får helt enkelt tänka på at jag har en pretty long rast mitt i och dessutom inte har någon jobbig engelska lektion utan ska sitta med Julia och skriva om Shaka. Det är faktiskt kul!

Projektarbetsdag
Igår var det projektarbetsdag men det blev inte särskilt mycket gjort.. Satt mest och spelade på pappas spel.. haha jag fastnade. Nee.. Riktigt dålig dag blev det faktiskt om jag får erkänna det själv. Jag försökte visserligen att börja på mitt flash-projekt men allt jag gjorde såg så fult ut.. Får kanske ändra lite i min skiss så att det även ser bra ut på datorn.
Jag hade istället tänkt att jobba på det under helgen så att jag inte kommer efter eller så. (Sorry Sofia, inget festande för mig)

Slingor
Däremot kanske man kan ha en färgningskväll där vi färgar varandras hår, what about that girls? Har ju som sagt funderat över slingor och jaa.. vad kan jag säga? Det går ju alltid att ändra tillbaka eller färga brunt eller vad man nu vill.


Jaha, vad har mer hänt?
Igår blev det fläskschnitzel, sån där köpt alltså och svamprisotto. Gött gött.
Sedan har jag också funderat på att skaffa en dagbok. Tycker det vore skönt och roligt också att skriva ner mina tankar. Man kan ju inte skriva så pass privat i en blogg t.ex. Men jaa.. Ska nog ta och gå ner på stan någon dag, kanske till och med idag och leta lite grann. Den får ju faktiskt vara bra också och aldrig i livet att jag skaffar en dagbok utan ett redigt lås. Deniz kommer ju snoka hela tiden även om han har sagt att han kommer låta bli med det.
Jag vet inte riktigt.. Har inte skrivit dagbok sen jag var runt sex.. eller egentligen har jag aldrig skrivit dagbok, jag var inte så värst duktig med skrivandet.. Blev en ointressant mening varje månad liksom.. Jättekul...

Får se om jag fullföljer mina tankegångar och köper en eller om det bara blir något som senare glöms bort.


Tråååkigt när det inte läggs in en bild, jag vet men jag kanske kan sätta in en senare?? hmm?? hmm`?? Vad tycks om detta förslag va? Javisst älskar ni det..Oohh adore me..
Bör nog gå nu..

 


Lite senare på dagen:


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha fin bild :P



Ja, nu ska vi ju göra slingor imonn, det ska bli kulikul ^^

En dagbok är ju alltid kul, skrev också en massa när jag var liten men slutade sen.. ^^

2009-10-08 - 17:31:05
URL: http://juliathemupp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0