Vill ha körkort

Jag och Deniz har kört lite trafikskolan 2008 nu. Deniz la av efter bara en liten stund men jag kämpade mig i alla fall igenom ett par delprov och sedan även hela provet men klarade jag mig? Oohh nej. Fast jag har minsann lärt mig ett och annat.
Riktigt kul att plugga till körkort om man bara går in för det men ja.. Kanske inte jättekul att göra det med Deniz... Allt han gör är att svära och ge upp.. *suck*
Får sätta mig ner och göra det nån gång rejält. Fatta att jag inte har gjort det ännu!? Jag menar nån gång måste jag ju få pinnen ur röven och göra skiten. Jag måste ju ha körkort innan skolan tar slut i alla fall. Det måste jag absolut!

Nu ska jag slappa. Tjing Tjong!

Kommentarer
Postat av: Sanna - My Shoebox

Hejsan!

Längtar du till julen? :D

2009-11-18 - 22:12:09
URL: http://jarske.blogg.se/
Postat av: Christina

jag vill med ha körkort! ):

2009-11-21 - 18:08:02
URL: http://kisstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0