Söndag

Hej!

Just nu sitter jag och har lite halvtråkigt men ändå inte... Faktiskt rätt skönt att bara slappa.
Idag har jag bakat vaniljhorn.. aldrig gjort det innan så ja ville prova.. Fast nu efterråt önskar jag att jag gjort någon slags bullar för jag blev så sugen på det. Kanske det blir lite bullbak senare också?
Har även tvättat och nu vill jag faktiskt att Deniz ska komma hem så att jag kan få mysa lite med honom.

Förresten var jag på fest i helgen, det var roligt men det blev väldigt mycket skit också men det var för en gångs skull inte jag (Tjoho) Det enda jobbiga som hände mig egentligen det var att jag tappade allt innehåll i väskan men sedan hittade Deniz det och allt blev bra förutom alla jävligt jobbiga människor som inte fattar att man vill va ifred. Men ja.. jag har min Deniz och det är det enda viktiga. Min absolut bästa vän.

De som säger att vänner kommer före kärlek har aldrig känt riktig kärlek. Men visst vänner är också bra att ha såklart men det är vad jag tycker i alla fall


Hihi.. jag är på bra humör idag. :D Nu ska jag titta på tv och bara njuta av livet haha.. Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0