Partey

Jävla skit jag skrev jättemycket men det försvann. Nu orkar jag naturligtvis inte skriva allt igen men jag kan ju sammanfatta det lite kort i alla fall.
Jag pratade bl.a. att jag dansade med min fin fina partner till diskborste och att jag saknade Sofia-min busunge som tjoar!

Sedan berättade jag även att det e fest imon vilket jag verkligen ser fram emot och att jag vill dansa redan nu! Det är förfest hos Tina och sedan bär det av till Harrys där vissa går åt olika håll men det blir nog kul ändå :D



Men vet ni?

Nu ska jag sova. Himla sent det blev idag som jag är uppe men det är ju bra att jag har sovmorgon i alla fall :D Det e nice ;)


Blä än en gång för att inlägget försvann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0