Måndag

Hallu!

Idag sitter jag hemma och degar. Spelar sims och ja... gör inget speciellt.
Jag har lagat mat, det blev kyckling, grönsaker, ris, sås och sallad. Jag hade fått jätte mycket kyckling av Deniz mamma och den har legat där rätt länge nu för det var egentligen meningen att hon bara skulle "förvara" den här ett tag och sedan ta tillbaks den men eftersom det inte blivit av så gjorde jag mat utav den själv.
Eftersom kameran inte funkar just nu blev det ingen bild men ja. Hatar egentligen att lägga upp massa inlägg utan bilder men jag bryr mig ärligt inte längre. Annars blir det ju hela tiden så att jag inte lägger upp NÅGOT inlägg på jättelänge...

Funderar på om man ska ta och sticka iväg till träning. Problemet är bara att jag är så otroligt seg och faktiskt sjuk. Har ingen termometer här hemma så jag vet inte om jag har feber eller inte men .. seg är jag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0