Idag

Idag är det tvättdag och eftersom Deniz stack ut för att spela fotboll blev det jag som fick ta tvätten idag. Alltså blev det ingen träning för stackars mig. Jag var visserligen inte så sugen på att träna men det hade avarit väldans skönt. jag stack i alla fall ut och övningskörde med pappa så nu behöver jag inte känna mig helt lat.

Vad har jag mer gjort idag?
Jag har gjort vanliga saker som lagat mat och sånt och sen har jag ätit massa kladdkaka. Gissa om jag ångrar mig.. *suck* och sedan har jag tillbringat dagen framför datorn och spelat sims.
GUUDDD!! Jag vill ha den nya sims expansionen, Sims adventures, eller vad den heter. :(


Kommentarer
Postat av: Nadja

vill med ha den!!:)

2009-11-22 - 21:16:38
URL: http://nadjiss.blogg.se/
Postat av: Brown

Thank you! You often write very interesting articles. You improved my mood.

2009-11-22 - 21:42:50
URL: http://www.popular-pills.net/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0