En lång väntan..

Åh.. Vill att det ska börja snöa. Jag vill att det ska vara mörkt och det glittrar överallt av ljus. Granar står uppställda och folk springer på stan för att köpa julklappar. Jag vill att det ska lukta julbak och julmat tillsammans med alla andra "juliga" dofter.
Vet ni?
Jag vill lyssna på julmusik, höra skratt, öppna julklappar och mysa ner sig tillsammans med allt julgodis.. haha och släkt och vänner också såklart.

Jag tycker verkligen inte om hösten. Det är bara en enda lång väntan till julafton.


Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

usch, hatar verkligen hösten :(

2009-11-18 - 14:39:16
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
Postat av: cornelia

håller verkligen med! just nu längtar jag bara till advent så man kan sätta upp ljusstakar och hänga upp stjärnor. så mysigt!

2009-11-18 - 16:14:17
URL: http://corneliasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0