Börjar bli förkyld

Nu sitter jag hemma och mamma och pappa. Det är ingen hemma just nu förutom jag.
Jag var i skolan idag trots att det är projektarbetsdag. Jag pratade lite med Christer, min handledare om ja.. planering, projektet, skisser ja osv. Det är därför jag stack hem lite snabbt till mamma.. Jag tänkte att hon kanske är hemma så man kan fika lite eller nåt. I alla fall ta en kaffe men mamma var inte hemma så nu sitter jag här.

Egentligen borde jag göra projektet men jag är jättetrött, jag fryser som bara den och jag håller på att bli förkyld så hela mitt huvud sprängs snart. Mina öron har typ lock hela tiden. Det var lite kul för igår när vi hade prov och läraren skulle fråga mig något hörde jag ingenting vad hon sa. Jag var tvungen att fråga "va?" nästan 5 gånger eller nåt.
Igår var det himla jobbigt också för då kunde jag inte sluta hosta. Jag satt i soffan och hostade heeeeela tiden och Deniz satt och ojade sig över att jag blivit så sjuk. Haha :D Fast nu hostar jag i alla fall inte. Nu har jag bara lock för öronen, ont i huvudet och känner mig väldigt seg och trött..... och fryyyyyyser!! brrrrr

Tycker det ska bli jul nu förresten. Är trött på att det ska vara kallt. Kan inte allt bara vara över så att vi får sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0