Blod, svett och tårar - Citronjävel!

Varför är jag alltid överdriven med allt??
Vet ni vad jag hittat på nu ?

Jag satt och åt min urgoda citron.. bit för bit och riktigt åt allt och även om det till och med gör ont i tungan struntar jag i smärtan och fortsätter att äta det goda och sura.. Det gör ondare och ondare för var bit jag tar men jag slutar självklart inte. Det är ju så gott! åh! En bit till.. mums.. Men vad är det jag ser på citronen?
Blod!?
Vah?

Japps.. så är det. Jag har frätt sönder min tunga REJÄLT! Det blöder som SATAN från den och ni vet den där hinnan man har över tungan som ska vara där för att skydda. Japp den är minsann borta den. Hejdå hinna! Alltså vad man ser när man kollar på min tunga det är KÖTT... Rent jävla blodigt kött mitt på tungan.
Visste inte ens att citron kunde fräta så mycket på en jävra tunga! EN CITRON! Jag äter för sjutton inte ren syra, jag äter CITRON! Va fan!

Puckade jag.... *suck*

Kommentarer
Postat av: nadja

oh nejjj

2009-11-30 - 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0