Dildosar i köket

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Måste sova så att jag orkar vakna imorgon och inte får ont i huvudet hela dagen om idag.. Fy, det var inte kul.

Nyss tänkte jag att jag skulle ta ett sista kort för dagen och vet ni vad jag fick syn då på mitt lilla kort???
Jo... ta ett titt på kortet så ska ni få se!


hahahahahah Just vid första ögonblicket blev jag lite överraskad men sen när man kollar i bara två sekunder ser det ju inte alls ut som en... hahaha men det var kul..
Kanske ett tecken på att jag e trött? Har kul åt allt.........

hahaha fy så man kan se ut dessutom... det hade jag inte en tanke om.... bara tänkte på den där jädrans dildo-borsten!! :D:D:

Kommentarer
Postat av: Amedeo

naughty Anna :D

2009-06-23 - 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0