Kräm :(

Här sitter jag med två koppar bredvid mig, en med té och en med cappucciono.. Glömde att jag redan gjort té när jag började göra en kopp cappuccino till Deniz. Mem men.. det gör väl ingenting :D
Nyss kom Rahim hit så Deniz och han är ute på balkongen och snackar. Han bor ju i Stockholm egentligen så de kommer väl sitta där och snacka en stund antar jag.

Förresten luktar jag så underbart oerhört gott! Jag gick till Ica för att köpa en kräm med supergooood lukt men den var slut. Därför smörjde jag in mig lite med testexemplaret. Det förjänar dem! Dumma Icagubbar och tanter. Köp in mer KRÄM! Jag har nämligen varit kollat efter krämen två-tre gånger och alla gånger var det slut! FY!
Jag tänker INTE berätta vad den heter för då är den väl förmodligen slut FÖRALLTID och det får den inte vara! Så det så!

 Fiiint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0