Vad som hänt här :D

Har inte funkat komma in på bloggen på flera dagar nu. Har verkat som om detta problemet funnits hos andra bloggare också och inte bara mig..

Jaha vad har hänt?

♥ Jag har fyllt år :D Grattis till mig!

♥ Jag har gått lagligt in i puben för allra första gången och tagit mig några drinkar

♥ Hade släktfest

♥ Fick en ny kamera!!!! wiiieeeeee (den gamla var sönder)

♥ Börjat jobba med projekt inom Friskis & Svettis

♥ Spelat wii... och Guitar hero. Jag sög rent ut sagt så nej tack inget mer sånt..

♥ Festat på lite olika fester här och där :D

Sen har jag säkert gjort massa mer men man kan inte komma ihåg allt hehe.. :D

 
Min älskling och jag

 
Gott bål mamma gjorde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0