tid tid

Klockan är Just nu i denna minut 23:00... shit nu får jag skybda mig så det inte går över en minut!!!



Vad ska jag skriva om.. jag glömde shitr shit.. hejdå!!




Update: Faaaan med... det gick över med en minut! Det här var då inte kul..

Nu ska jag gå och lägga mig. Helst hade jag velat sitta uppe hela naten lång, spela Maplestory och supa mig full som ett fult alkoholistmonster men neeej... Det skall jag inte göra.
hrrmm... Mamma jag gör inte sånt! Usch för dig att tro sånt... jag är en snäll flicka, jag lovar! Man bara skriver så för att låta kul.. Ser ni vad jag var kul? hahhaa Alkoholistmonster.. åhhh gud.. nu ska vi gå in på toan och kissa ner oss av skratt.. hohoho Vad rooooligt..
hrrmm... Kul ja.. Kul...Dags o sova nu tror jag.


 EN till update!!!

Glömde att lägga in en bild... Ohyfsat av mig !
  


Sova var det.... Ja...

Kommentarer
Postat av: TippTopp

Hei! Jeg er en norsk jente som skriver om supre sparetips og gode råd. Skrevet på en lettlest og underholdene måte:)



Bloggen er allerede stor i Norge.



Har dere "spareblogger" i Sverige?:P

2009-01-20 - 10:51:23
URL: http://tipptopp.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0