Hej mamma!

Välkommen till min blogg mamma
Om du nu ska snoka runt i min blogg vareviga dag tycker jag faktiskt att du kan få lite plats i den också!

Jadu.. Idag har jag varit hos er och latat mig. Hade tänkt mig en massa matteplugg och kanske en och annan övningskörningslektion men nepps. Det bidde slappt!

Idag gjorde jag spaghetti och köttfärssås när jag kom hem.... Vad gjorde du? :D

Just nu glor jag på en urusel film på tv, men jag tor du hade tyckt den var super. Jag har helt enkelt inte kommit in i den ordentigt... Faktiskt så undrar jag om du inte sitter och tittar du med just nu i denna stund?..



Du kan gärna smyga ner några tusenlappar i min plånbok någon gång om du vill när jag e på besök för jag och Deniz börjar nämligen svettas lite på grund av all varsling och sådär... :D
Vi har räknat ut att vi blir tvungna till att flytta, minska på matpengarna och ja... det finns inte mycket mer vi kan göra. Vi köper inte särskilt mycket saker och kläder osv... Så nu vet du det.. Du behöver ju inte tvunget berätta att du lagt ner en hundring eller två.. Då kan man ju känna sig lite elak sådär men gör nu det snälla lilla mamma. Du som är så snäll...

Kanske borde jag göra en blogg enbart till dig så att du slipper snoka runt i alla andras bloggar plus mina och alla andra sidor som du luskar fram?
Börjar faktiskt fundera på det här mycket mycket seriöst...Vad anser du?

Visst hade det varit bra? Då slipper du glo runt överallt, du får bilder så du ser var jag befunnit mig under helgerna + en och annan maträtt kanske osv... Sen får du också reda på lite om läxor med mera.. Du kanske till och med kan skriva en och annan kommentar va? Yess :D:D Riktigt bra idé må jag säga!

Jupp... Vi ses mamsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0