Gooood morning sunshines!

Idag har jag skola.. hjälp!
Jag är så duktig som har stigit upp tidigt så att jag kan ta låång tid på mig nu på morgonen. Det är det bästa med skolan egentligen - Att man är tvungen att stiga upp så jävla tidigt.
Tänk vad mycket mer man hinner av dagen... Annars skulle jag i vanliga fall sovit till 12 eller något runt det.

Sen blir man på så härligt humör när man stiger upp så här tidigt... hrrmm... förutom i skolan då eftersom man har gått i det kalla vädret, men ändå! :D

Har druckit kaffe och ätit två ostmackor med marmelad på. Kaffet var däremot inte särskilt gott, alldeles för mycket vatten i eftersom kaffepulvret tog slut :( Måste komma ihåg att köpa mer sen efter skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0