Mysigt med Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag då.
Jag och Deniz har tillbringat vår dag i mamma och pappas hus och haft det väldigt mysigt. Mina föräldrar är iväg till Helsingborg för o ha det roligt där. De hittade ett jättebra erbjudande så de passade på. Men i alla fall... Vad vi gjorde idag var bl.a. att vi kom hit på morgonen och gick ut en runda med Rix, fikade med kakor och gott medan vi spelade kort. Det är inte ofta man gör ågot sådant enkelt bara vi två... Så det blev en mysig start. Sedan höll vi på och gjorde lite saker här hemma med datorer och sådär plus att vi tog en eller två promenader med Rix.

Därefter blev vi hungriga och stack ner till Thairestaurangen. Riktigt gott var det, tyvärr fick Deniz en sån hemsk hosta men det var ändå himla mysigt och kul. Så där satt vi och plockade med den härliga maten ett tag och stack sedan vidare till Ica för att handla lite ostbricka till senare.

När vi kom hem tog vi ännu en runda med Rixponken och sedan gjorde vi iordning lite vin och ostbricka och satte oss för att kolla på melodifestivalen. Jag tyckte inte det var några bra alls denna gången, Deniz gillade visserligen bandet "Heat" men njaa... det var väl bra.  Det var kul i alla fall och äta ostbricka :D

Jaha... Sen har vi väl inte gjort så mycket.. Vi kollade på en romantisk film, tog ännu en runda med Rix och nu sitter jag här. Men jag är himla nöjd med den här dagen. Det var mys på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0