Köttfärssås och lägenhet

Just nu sitter jag och äter Spaghetti med kötfärssås. Eftersom jag antar att varenda människa vet hur köttfärssås ser ut tänker jag faktiskt inte ta kort på det här.. En aning onödigt nämligen, enligt mig.

Jaha.. Vad har jag gjort idag? Prov i svenska.. Hoppas på ett MvG såklart men tror icke det.. blir nog ett lite tråkigare VG..:(
Sedan har vi också kollat på en lägenhet, en tvåa. Den var väl inte den bästa men eftersom den ligger så enormt bra vill vi ha den ändå... Hoppas nu vi får den!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.freestreet.se/?r=42 -BLI MEDLEM och få gratis presentkort, mkt lätt och helt gratis! :)

2009-02-14 - 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0