Trött Anna

Nu är jag riktigt trött. Phew. Det är jobbigt att stå i köket hela dagen. Dessutom blir man trött av att vara onyttig. Hade gärna tagit mig ut på en inlinesrunda men det blev inte så. Det känns liksom så tråkigt att sticka ut helt ensam.
Usch vad tråkigt... Jag ville verkligen ut i solen och göra det.

Aja... Jag städade i alla fall lite ute på balkongen. Tvättade lite stolar och sådär. Visserligen blev jag inte riiiktigt färdigt men då har jag något att göra imorgon :P hihi

Innan idag ... I solljuset :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kan alltid ringa mig och sen kan vi gå ut och röra på oss. Men jag ställer mig INTE på ett par inlines, haha!

2009-04-03 - 15:06:44
URL: http://emiliaper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0