Nu var det slut på fildelandet. Åh... så .. så... jättekul.. ?

Vi får väl hoppas att det i alla fall blir lagligt att ladda ner musik i alla fall. Kanske inte än på ett tag då men man kan ju i alla fall hoppas.

Sitter här med min vanliga fina kopp kaffe och lyssnar på musik. Irriterad och trött, och inte blir man gladare över den här (stördajävlasnabelskit) fiiiina lagen.
Tro inte att jag ska börja köpa cd-skivor. Oh nooo! No way!
Ingen bra början på dagen inte. Får väl se hur det här går egentligen.

Nej fy. Vet ni vad? Nu blev jag irriterad på en sak till. Det bara ploppade upp i huvudet.
Jag vill ha pengar! Det hade inte suttit illa.. det tryter liksom lite i plånboken. Det är ju inte precis billigt att bo utan föräldrar om man säger så.. Sedan får jag ju inte heller inackorderingsbidrag som många andra får. Förresten ursäkta stavningen på det konstiga ordet. :D



Jag orkar inte dra mig upp ur soffan. Jag orkar verkligen inte. Jag är så lat nu.
Nej förresten, jag är inte lat. Det är synd om mig och jag måste gå till skolan som ligger ända nere där borta. Däääär borta ja.


Om ni undrar över bilder så är det inte mitt fel. Jag använder mest min mobil till att fota saker och ting och jag har tyvärr inte någon sladd till den. Får väl se hur detta ska lösas. Jag måste ju faktiskt ha bilder jöh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0