Hej!

Jaha vad har hänt på sistonde??

Jo det ska jag nu berätta för er. Igår satt jag hemma hos mamma och pappa. Min kusin och hans föräldrar kikade också in för o äta lite grillat då ja... Sedan kan man ju säga vad man vill om den kvällen men men.. det var i alla fall god mat och fint väder och ja.. Rätt kul och prata med föräldrarna var det cokså för den delen. :D

Innan på dagen hade vi förresten fixat med flyttning och dessutom fikat med mina muffins. Hahalite roliga för när jag skulle göra det som skulle vara på muffinsen kom jag på att jag inte hade någon speciell ingrediens... så det fick bli olika grejor på varenda muffins.. hihihi :D  Nyss smakade jag en gudomligt god en... med grädde till också :D MUMS!!!!

Jaaa... himlans vad jag skriver idag.. lång text blir det här ja !
Läs på nu era flitiga små loppor!

Alright.. Idag då? Joooohoo hoo ho o Flyttningsgrej idag med. Vi har skruvat och hållt på hela dagen känns det som. Eller ja... det blev ju lite middag emellanåt. Spaghetti med köttfärssås bidde de'! Wiho!

Undrar när Deniz kommer.. Han e ute och spelar fotboll.. Jag passade på att övningsköra här nyss en stund. JÄVLAR jobbigt det var idag. men men.. så e det ibland. Men jag tycker själv jag börjar bli rätt så bra nu. Hahah klarar i alla fall att starta bilen! YES! Nej skojar.. Jag kan ju självklart mer än så hahah men får väl se när det blir uppkörning. Snart kanske? Man vet aldrig. Får boka lite övningskörningslektioner imorgon tror jag ..

Sitter förresten ute på balkongen om det är någon som undrar. Bra nu vet du det.. 
Himla skönt väder fastän klockan är åtta! Inte ens jacka har jag på mig. Jädrans vad man har längtat efter de här stunderna då man kan vara ute länge utan att känna sig som en eskimo med allt man har på sig.


Usch nej.. Hade varit väldigt härligt att skriva mer men jag tror ärligt att det inte är någon som är tillräckligt intresserad för att läsa mer...... Undrar om det är någon som ens orkar sig ända hit.... Grattis på dej som gjort det om det är någon! TJO!!

Kanske en bild hade varit bra med?? .......
...
Ja det lägger jag in..



EN FIN BILD FRÅN 2007! NJUUUUUUUUTT!!! mmm... har nog redan lagt in den här men ooojjj vad ful den är så den är värd ännu en snyggingplats!!! YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0