Kul att lyckas med små idéer ;)



Idag följde jag ingen kokbok som jag så gärna alltid gör annars... eller jag brukar i alla fall alltid ta något tips eller så.. Men idag tjohej och tjolahopp så tog jag lite av mitt hjärnekontor och la ner i maten och så vips så blev jag av med den där blomkålen jag inte vetat var jag ska göra av den.
Lite roligt var också att jag faktiskt använde mig utav champinjonsåsen som man kan köpa i affärer. Sån där färdigsås alltså. Lite annat fick det ryka i med typ som mango chutney m.m. men ändå ... kul med idéer. Har ni några roliga tips?

Gott blev det också ända fram till jag skulle äta feferonin som jag ploppade på. FYYYYY SÅ HEMSKT!! jag drack nog fem glas vatten och det bränner nästan lite fortarande en timme efteråt. Det var den starkaste feferonin jag någonsin ätit. (jag åt inte upp dem sedan)

Med lite citron och salt på gurkan blev det genast fräscht där med.. Riktigt gott ;)

Bravo Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0