Bilkörning o skor

God morgon!

Idag ska jag övningsköra tillsammans med en lärare från trafikskolan. Jag kan inte bli mer nervös än vad jag är nu!
Jag är verligen en sån människa som hatar att köra bil. Jag har väl förmodligen fått det av mamma... hon skaffade körkort när hon var ung men numera ligger den i plånboken bara för att hon ska kunna använda det som ID lite då och då.
Okej.. det är ganska kul att köra, det måste jag hålla med om men jag är så rädd hela tiden att jag ska göra nåt fel. Jag menar herreguuud. Det handlar om sekunder det här innan man kanske kört över en stackars unge som sitter fast under bilen!
jupp..... usch för bilkörning.



Okej till nåt lite roligare! Jag vil ha skooooooooor!!!! Jag är så sugen på att köpa kläder och skor! Jag har typ 20 kr i plånboken och inte ett öre på banken. Jag tycker riktigt riktigt synd om mig själv. Det är verkligen inte ofta jag köper något till mig själv och när jag någon enstaka dag har sån enorm lust att köpa så har jag inte pengar!

Anledningen till varför jag blev så himla sugen på skor just är på grund av att jag håller på o tittar på Rachael Ray och där visar dem idag massa skor... så snygga!!
Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0