Midsommar

Hej! Idag har vi haft kul... eller rättare sagt igår (för ca 2 timmar sedan) hade vi kul.
Självklart tog jag bilder i massor och här är en del.

Först började dagen med att jag och Deniz gick till mamma och pappa för o äta sill och nypotatis (såklart hihi). Samtidigt kom då min kusin med hans föräldrar.
     

Vi pratade, åt och hade det trevligt ;)
 

Sedan efter ett par lekar blev det kubb när vi ändå var på så bra humör allihop.  Ungdomar-Gamlingar :0-1


Sedan har jag inte så värst många bilder kvar som jag har lust att visa för Internet... tror inte dessa personer som e med skulle tycka så mycket om det.
Men vi hade det iaf trevligt. Vi grillade på kvällen och då kom också mormor och Rambo. Under hela dagen hade vi olika lekar och skoj och vi hade det myyyyycket trevligt hela tiden. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0