Energisk dag :P

Jag är supertrött nu!

Det känns som om jag har vatt på språng exakt hela dan...
Dagen började med att man gjorde frukost till Deniz och mig själv. Disk och sådant blev det efteråt såklart. Därefter började jag och Deniz att tvätta. Under tiden mellan rundorna vi skulle ner till tvätten gjorde jag mat som han skulle ha med till jobbet. Efter en timme därefter blev det till att göra ännu mer mat så att han och jag kunde äta innan han gick. 
Jaha... sen stack ju han iväg och ensam blev jag med tvätt, en pinkinödig hund och mer disk och städeri... 
Blev till slut färdig med tvätten och gick iväg med Rix ända bort till Ica. Där köpte jag mat och dessutom choklad till föräldrarna och mormor. Eftersom jag hade Rix med mig tog vi en rejäl runda och lämnade lite tidiga julklappar. Mys pys ;)
Hahha busiga var vi också. Hade skrivit lite roliga rim på de båda paketen och så lämnade vi dem i brevinkastet o ringde på dörren... sen Sprang viiii ;) hhaha kul kul

Jahapp... sen bar det hem igen... då hade klockan redan blivit sex, sju nåt... shit vad tiden gått fort..
Då lagade jag ännu mer mat... bara spaghetti med köttbullar men ändå.. :P Gjorde en portion till mig och en till Deniz som han får äta när han kommer inatt... han vill alltid ha "nattamat" efter jobbet... Puckot.... precis tvärtemot vad läkarna säger om nattjobb... Aja..

Sen har vi nog inte gjort så mycket Rix och jag,,, Tagit det lugnt, kollat på tv... druckit chokladmjölk yummie..
Funderar på att avsluta den här dagen med att göra lite snabbt julgodis... Kanske lite sent visserligen?
Neee... det e ju lov.. :D




Ps: Välkommen hem mamma och pappa. Hoppas ni hade det underbart på Lanzarote!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, det där med julklapparna var ju kul :D

ja, du verkar ha haft fullt upp idag ;P

får ta lång sovmorgon imonn!

2008-12-23 - 00:52:06
URL: http://juliathemupp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0