Kvällsmänniskan fick bloggarkänslor

Fuck vad boring jag e när jag inte lägger in nårra foton på vad jag gör under dagarna.. men samtidigt vem fan vill glo på foton av maträtter och bakelser på café... plus foton när jag försöker se så jädrans snygg ut men när man senare kollar in vad man skrivit i bloggen inser att njeee... inte lyckat.. ooo nej... fel bara fel..

Deniz sover nu och jag som absolut vägrar att krypa ner i sängen sitter här framför tv'n o datan och ... inte gör ett piss.... När man gör på detta viset känner man bara hur fettet svullar... eller ja.. inte vore det e bra idé att börja träna nu men ändå.. Det e alltid såna här idéer man får på kvällen... Varför är jag ingen morgonmänniska? Whyyyy???

I Miss Julia and Sofia right now... ne fuck nu börjar man bli känslosam också.. Inge bra..
Ska... jag lovar.. SKA gå och lägga mig nu...




..

....


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0