Godmorgon

Måndag igen då...
Känner mig inte alls på plugghumör. Steg upp väldigt tidigt idag eftersom jag ville ta det lugnt lite och dricka kaffe... och inte göra som andra dagar då jag minst sagt slänger i mig kaffe och flingor (går snabbast att göra).
Nu sitter jag här och surplar i mig gott kaffe och biter i min macka... aahhh det började i alla fall bra.

1 Advent
Det bästa med morgonen är däremot inte mackan utan något fint som hänger i fönstret... vadå? Jo en adventsstjärna!!
I love christmas och nu börjar det tjohoo!!! Tre veckor kvar i skolan gör det ju inte heller särskilt värre... :D hehe
Nån dag i veckan ska jag absolut baka julgodis eller jullebullar eller nåt.. Jag blir alltid på så härligt julhumör när ljusstaken och stjärnan åker upp.

Prov imon
Efter skolan kommer jag sitta hemma och plugga förmodligen då jag har ett svenskaprov om nordisk mytologi imon.
Får hoppas att inte Deniz e irriterande och stör mig.
Det e ett ganska stort prov men får sitta och superduperplugga


Puss


Kommentarer
Postat av: anonym

fin blogg sötnos!



Kram!

2008-12-01 - 16:26:01
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Julia

haha Jullebullar! xD

I love X-mas too!

2008-12-04 - 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0