Festarprisse

Suck... Jag vet inte vad som hänt med mig men nu när jullovet har kommit, har min hjärna sprängts i bitar.
Usch vad äckligt det där lät... Bläää!

Nej usch vi tar om det där. Mitt huvud har blivit en festarprisse... det där lät också ganska sjukt...
aja.. Vad jag vill säga är att jag är på festarhumör. Jag har lust att dricka, dansa, snacka skit, sjunga töntiga låtar på fyllan, massa hemliga planer i huvet som jag INTE kommer skriva om här, spela drickarspel och massa skit, tjoa, skratta!

Vet ni vad det mest irriterande är? jo ni... vart fan e festerna? Where aaaaaaare yooouu?? :(


Som ni nog har märkt har jag blivit lite av en Ljungby hatare på sistonde nu lagom till julen...
Puckad som jag e så hatar jag en stad... japps... that's me... Sjukt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0