En god morgon till er alla!

God morgon!

Jag har kommit på att jag har det riktigt besvärligt att komma upp ur sängen, speciellt under vintertider. Därför brukar jag numera ställa klockan riktigt tidigt så att jag har tid på mig att slöa runt, ta en kaffe och kanske kolla igenom lite läxor eller tja.. vad jag nu vill... Idag har jag t.ex. duschat, vilket jag annars inte hade hunnit med.
När vaknar ni? ... Och hur dags ska ni vara i skolan/jobb?

Det är helt kolsvart ute just nu.. Jag vet inte om jag ska ta till cykeln eller ej eftersom jag inte ser hur det ser ut på gatorna idag. Frustrerande!!
Ska nog ta på mig lite kläder nu och göra mig iordning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0