Trekant?



Idag har jag äntligen vattnat Emines blommor. (Inte blomman över)
De har nog saknat mig haha...

Idag har jag tittat på Dr Phil och jag måste bara säga att det var ett riktigt sjukt avsnitt denna gången.
Det handlade bl.a. om trekanter och sådana saker och så var det ett par som behövde hjälp.
Mannen var helt besatt av att ha trekanter medan den stackars frun var livrädd för det. Hon hade försökt två gånger med sin man på grund av att han nästan tvingade henne och sedan efteråt grät hon i flera dagar och skrubbade kroppen ren för att hon kände sig så kränkt.
Jag satt verkligen fastklistrad framför tv'n och svor åt den mannen. Hur kan man vara så elak och grym att man ger sig på sin fru och tvingar henne att ha trekant. Hon hade ju velat gifta sig med honom på grund av kärleken för honom och ingen annan äcklig människa.

Hahha här stod en text innan som gjorde inlägget en aning mer intressantare men nu när jag kollar igenom bloggen tror jag nog det är bäst att ta bort det. Hehe.. Ha det bra!
/Anna Andersson 6 okt 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0