Aouch!

Aj aj aj
vad det gör ont i min arm. jag fattar inte vad det är jag gjort och det sjukaste är att det gör ont liksom inuti armet.. Muskeln eller nåt men det finns ändå ett ärr på skinnet. Ser ungefär ut som ett rivsår eller liknande. Skitkonstigt..
Sedan har jag även ont på ett ställe mellan örat och kinden. Gör jätteont verkligen men det syns ingenting, inte ens ett blåmärke. Förstår mig inte på det här alltså. Är det resultatet av festandet från lördagen eller vad kan det vara.. Förstår ingenting.. :O

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej titta gärna in i min blogg om du vill

Har massa olika tävlingar just nu kanske någon som passar dej? :)

Http://ceciliaprecious.blogg.se

Puss & kram

2010-03-04 - 01:00:16
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0