Datanörd!

Blir galen på min dumma dumma dumma dumma dumma och åter dubbeldumma pojkvän!
Han bara sitter och spelar spel hela tiden. Vi har saker att göra idag. Vi har t.ex. lovat min moster att hämta en madrass och ta hem den. Hur ska jag kunna bära den helt ensam?

Och så fort man närmar sig hans dator för att i alla fall ge ett tecken på att han ska sluta spela fräser han till och tjatar om att du kommer förstöra dagen nu, jag lovar att dagen inte kommer bli rolig, jag kommer inte bli glad.... osv...

Give me strengh GAHH!


Inge vakna tidigt för mig

Godmorgon!
Det var egentligen meningen att jag skulle vakna tidigt idag, jag hade ställt klockan och allt men när det väl blev morgon ja vad tror ni jag gör? Ställer om klockan såklart haha. Dumma dumma kossa!
Jag ville vakna tidigt för man har så mycket tid att piggna upp då men men... får väl ta mig till skolan ändå suck...

Hade en bild i minneskortet från lördags så lägger in den nu... har inte haft tid att blogga. Mycket plugg på sistonde och det blir inte bättre idag heller... men men kan glädja er med att jag fick två Mvg igår. Grattis på mig!







Ännu en dag full av plugg

Visst är tråkig? haha. guud vad jag pluggar känns det som.

Men jag gör lite annat just nu i alla fall... jag lyssnat bl.a. på Dj, take me away. Bulgariens låt från eurovision 2008. Tyckte den var asbra.. Löööööve it!

Pluggardag

Kina, Kina, Kina och åter Kina

Jag blir galen av all text. får inte in någon information och ju mer jag tänker på det viset , ju värre blir det. Har pluggat Kina sen skolans slut idag. BLÄÄÄÄ
Skitet med det är att det e inte endast Kina som man ska kunna utan lite annan skit här o där med.


urk... sen blir det plugg till Engelska och psykologi med.
Det var längesedan jag hade en så jobbig dag med plugg o skit.. måste fan börja lägga ut det på flera dagar.
Hata hata hata mig själv för min lathet!!!

För och efter bild

Hittade en gammal bild på köket som låg o lurade i en mapp i datan. Visserligen är bilderna inte likadana hur jag tog dem men dem får duga nu... ;)
Blev det snyggare än innan`?


NOOO WAAYYY!!!!


För fan för jävla jävla jävla blogg.se!
Jag tror jag ska gå o döda någohär och nu mitt på fläcken-
Jag skrev ett riktigt långt blogginlägg för bara några minuter sedan och Plufs, inte ett jävla piss kommer fram. NOTHING!

Skiiitt-... har nog aldrig skrivit ett så seriöst inlägg om hur jävla tråkig bloggen e (låter rätt tråkigt, men det var bra.. JAG LOVAR!)

Det handlade i alla fall om att jag har en mycket roligare och bättre personlighet än vad bloggen visar. Man kan liksom tro att jag e pisstråkig och går runt som en snobb eller nåt... vilket e motsatsen till mig. Ska försöka bättra mig med bilder som visar mig och myself och fööörsöka skriva roligare inlägg... får bara lära mig först.

Nej jag orkar inte skriva det här igen.... Nu ska jag kasta mig in i väggen två till tre gånger och sen plugga... vilket jag skrev att jag skulle göra för rätt lång tid sen... Skjuta upp skjuta upp... jaja..

Bye


(Nu kopierar jag texten dessutom, för säkerhets skull hihi)


Hemma nu

Nu har man övningskört... vi åkte till Älmhult och köpte några skruvar och sen tillbaka. Haha man måste ju göra åt bra utav färden med :P

Det var roligt att köra men usch, jag tror jag aldrig kommer kunna köra bil ordentligt. Jag e nog helt enkelt inte född till någon bilförare.. Men men... måste man så måste man!

Deniz är hos Rambo så jag ska plugga samhäll nu, Har prov om Kina på tisdag.



Tittade förresten in på Hanna Fridéns blogg och såg ett lite roligt inlägg om att hon har lite telefonskräck.
Tycker det var skitkul för det har nog jag med. Sms och det dära tycker jag om att få och svara på men telefonen. Jag hatar att svara i telefon, speciellt hemtelefonen. Vet inte riktigt varför. Jag tycker inte heller om att ringa upp någon. Jag skriver mycket hellre sms fastän jag tycker det e jobbigt.
SKönt o veta att man inte e ensam i världen med detta:P

Cookietime!

 

Här har det bakats idag, det blev två olika kakor.
Man måste ju ha kakor hemma som man kan bjuda på när människor kommer och det blir ju mycket roligare att bjuda på hembakat än köpta.


Nu håller jag dessutom på o lagar mat, och lite senare blir det iväg o övningsköra med pappa

Photoshop-kul



Spore

När jag satt och tittade runt lite på bloggar och så kom jag på att jag glömt skriva en sak på bloggen.

Köp inte Spore! Jag har provat spelet och shiiiiit vad tråkigt det är.
I början kanske det e ganska kul eftersom det är nytt men jag lovar ni kommer tröttna. Allt ni ska göra är att äta, överleva och tja... lite senare döda.
Man gör samma sak om och om igen hela tiden. Inte ens när det börjar bli civilisation och sånt blir det kul. Det blir inte som Age of Empires eller nåt liknande om ni tror det.. oohh nej det håller på så hela tiden som innan...
Riktig flopp för Maxis!


Heja Turkiet - Bort med Skägget!

Idag är det fotboll mellan Turkiet och något annat lag.. jag tittar adrig på fotboll och har verkligen inget intresse för sporten men ikväll.... ikväll gäller det!

Deniz har på senare tid börjat odla skägg. Inte sådär att han har en tjock skog i ansiktet, han rakar det så att det liksom går runt ansiktet... äsch kan inte förklara men i alla fall... det passar inte hans ansikte och det är rent ut sagt fult, detta brukar vara snyggt på andra killar men verkligen inte på Deniz.

Därför har Deniz sagt att om Turkiet vinner ska han raka av sig det men annars får det vara kvar. Han sa ju det för att jag ska heja på Turkiet som han gör men det skiter jag i, bara han rakar av sig så.. ;)

Så.... HEJA TURKIET!!!

Lax

Till middag idag blev det lax.
Jag gjorde inget speciellt med den så det blev ganska vanlig mat men ändå ;) Det e gott med lax



Igår var vi på restaurang och då blev det svärdfisk, vilket smakar nästan som lax kan man säga.
Jag gjorde fiskpinnar någon dag under veckan också här hemma och dessutom äter vi ju fisk en gång i veckan i skolan så det har blivit en liten fiskvecka för mig:P


Var är du?

Min sak som jag får in foton från kameran e borta. Har letat överallt men hittar den inte nånstans.. hmm...
Var kan du vara?

Jag ska nog hitta dej! *elakt skratt*

Tänk vad tiden går fort...

Innan kändes det som om han skulle vara kvar i livet för alltid men nu vet man att slutet inte är långt borta.
Visserligen kan det ta lång tid innan han dör men man märker nu att han börjar bli gammal. Benen hänger inte med och han börjar få ont lite här och där ibland.
Jag älskar dig Rix.... Ingen kommer någonsin kunna ersätta din plats i mitt hjärta.
Hur många hundar jag än skaffar eller träffar kommer jag aldrig glömma dig!
Lev livet nu baby!


Vanligt tråkigt inlägg

Idag var Sofia, Julia och Maxim sjuka... eller tja, vad de säger i alla fall. Jag vet nog sanningar era små busare!

Jag har kommit hem nu och har... SKITTRÅKIGT!
Deniz vägrar göra nåt kul med mig och vad katten ska man göra själv?

Prov prov.. håll tummarna!

Idag är jag galen men jag steg upp vid ungefär 5.... klockan 5 kan ni tänka er?

Jag bad Deniz väcka mig igår ungefär när han stiger upp... jag orkade verkligen inte sitta o plugga till provet jag har idag så därför fick det bli en morgon full av läsning.
Säkerhet och miljö är provet om.

Det är inte ett så svårt prov men det är just det som är det jobbiga... man vet liksom inte vad man ska läsa till och om man verkligen kommer komma ihåg de där lite kluriga sakerna som man inte ens tänkt på.

Jag tycker jättemycket om att läsa om öron. Jag vill bli audionom och det har jag velat bli sen jättelänge.
Anledningen varför är för jag har hörselproblem. Jag använder hörapparat lite då och då när jag känner att jag behöver den och all tid som jag har lagt ner på mina öron har gjort att jag blivit intresserad av ämnet.
Provet innefattar en del öronläsning så just de där sidorna har jag nog läst lite extra på utan att jag riktigt märkt av det känner jag nu.


Ljust lr mörkt?

För några dagar sedan hade jag inte så mycket att göra och satt då o pillade lite på photoshop.... Alltid kul att hålla på där och plocka ;)
Jag gjorde då två varianter på en flumbild som jag tagit någon gång som bara låg och skräpade i datorn. Ser ni vad jag har gjort med den förresten? Det allra mest märkbara är ju ögonen. Ville se hur jag ser ut med bruna och jag tycker jag passar i det jääättemycket. Fan att man har blåa då...



Ska jag börja blogga igen?....

En liten rolig sak jag märkt

Nu när jag skulle checka in bloggen lite och titta lite om det hänt något såg jag en liten rolig sak.
Statistiken visar nämligen att det är massa människor som varit och kikat lite då och då varje dag fastän det är tomt här... hm.... konstigt?

Varför hör ni inte av er? Kom igen... alltid kul att få små meddelanden ;)






RSS 2.0